Owoce współpracy firm Asus i Intel – ASUS N55SF i N73SF

Dodany przez:     Tagi:  , , , , , , , , , , , , , , , ,     Data dod.:  Wrzesień 28, 2011  |  Komentarz


Wrzesień 28, 2011


„W Poszukiwaniu Niesamowitego” – ogólnoświatowa kampania promocyjna firm ASUS i Intel
Muzyczne notebooki ASUS serii N zadebiutowały na rynku. Globalnemu launchowi komputerów towarzyszy zakrojona na szeroką skalę kampania „W Poszukiwaniu Niesamowitego” – efekt współpracy firm ASUS i Intel. Akcja ma na celu promocję multimedialnych notebooków ASUS N – modeli N55SF i N73SF.

Nowe notebooki ASUS serii N wyróżnia doskonała jakość dźwięku oraz minimalistyczny, elegancki design. Gwarantem brzmienia najwyższej klasy jest technologia ASUS SonicMaster, opracowana we współpracy z firmą Bang&Olufsen ICEpower®. Swoją nowoczesną linię zawdzięczają światowej sławy projektantowi Davidowi Lewisowi.
To właśnie nadzwyczajną jakość dźwięku i niebanalne wzornictwo notebooków ASUS serii N uczyniono osią globalnej kampanii „W Poszukiwaniu Niesamowitego”.

ASUS, Intel, Jason Mraz, Andy Morahan i Don McCullin łączą siły w poszukiwaniu niesamowitego
ASUS połączył siły ze znanymi artystami, aby podkreślić multimedialny charakter swojego nowego notebooka. Tajwański producent zaprosił do współpracy grupę artystów, w skład której weszli m.in.: nagrodzony Grammy muzyk Jason Mraz, reżyser filmowy Andy Morahan oraz fotograf Don McCullin. Artyści są twarzami akcji, której kluczowym elementem jest międzynarodowy konkurs. W tym konkursie osoby z 16 państw będą mogły zaprezentować swoje prace, przedstawiające własną interpretację pojęcia „niesamowitość”. Źródła inspiracji mogą być różne obraz, dźwięk czy własne doświadczenia lub doznania. Jason Mraz, wokalista, autor piosenek i wielokrotny zdobywca platynowej płyty, zasiądzie w jury oceniającym nadesłane prace.

Zwycięzca lub zwyciężczyni konkursu dostanie szansę urzeczywistnienia swojej interpretacji znaczenia słowa „niesamowite” tworząc wraz z Jasonem Mrazem film. Zostanie on zaprezentowany na jednym z czołowych międzynarodowych festiwali filmowych w Park City w USA w styczniu przyszłego roku. Będzie go można również obejrzeć na żywo na stronie Bing. Pracując przy tej kampanii, Jason Mraz odbędzie podróż w poszukiwaniu niesamowitego, przemierzając świat od Mulholland Drive po Maroko i nagrywając jednocześnie materiał na swoją najnowszą płytę. Fragmenty podróży zostaną sfilmowane i umieszczone w odcinkach na stronie kampanii, ich reżyserią zajmie się Asif Kapadia. W planach jest m.in. wizyta w Integration, przykrytej kopułą konstrukcji, która zapewnia idealne warunki akustyczne. Jest ona położona na kalifornijskiej pustyni Mojave.

Wraz z Intelem zdecydowaliśmy się na współpracę z grupą utalentowanych artystów, Każdy z twórców zaangażowanych w kampanię jest mistrzem w swojej dziedzinie i z całą pewnością będzie źródłem inspiracji dla uczestników konkursu. Głównym celem kampanii „W Poszukiwaniu Niesamowitego” jest rozbudzenie pasji oraz nagrodzenie nadzwyczajnej kreatywności  uczestników konkursu – mówi Silvia Yu, Global Marketing Director w ASUS.

Za globalną koordynację kampanii odpowiada agencja Kitcatt Nohr Digitas. Do jej obowiązków należało przygotowanie kreacji, zaplanowanie działań komunikacyjnych oraz zaprojektowanie strony WWW akcji. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się Agencja ZenithOptimedia.
Za realizację kampanii w Polsce odpowiada ASUS Polska. Działania z zakresu publicrelations realizuje agencja Monday PR.

 

 

Źródło: pl.asus.com



O autorze




Powiązane artykuły





Chcesz skomentować?






 

Komentarz for Owoce współpracy firm Asus i Intel – ASUS N55SF i N73SF

Kani

Na stronie ich są fajniejsze jeszcze filmiki, bo takie jakby reportaże z niesamowitych miejsc. Ciekawe co jeszcze za historie ludzie nadeślą.